KIA ORA

Halleluja bloggen! Jag har kopt en fin bla liten bok som jag ska ha att skriva i under alla bussresor! Startade idag och tankte att jag kunde skriva det som kursiv text har i bloggen men glomde saklart den i rummet sa startar nasta gang! Vi ar iaf framme i Rotorua nu och GUESS WHAT? Its raining! Herregud vad det regnar.. Jag och Stjart tog oss ut pa en hiking iaf! Finns liksom "varma kallor" har, luktar skit och ser ut som skit. Typ jordskorpan som ar for tunn eller nagot.. Ratt coolt anda, cool! Igar satt vi pa Curlys bar och chillade lite men det sag lite tomt ut da det fanns hur manga flaggor som helst men ingen svensk! Och sa ar det i hela det har landet, vi existerar inte! Sa vi bad om penna och papper och fixade en som hanger sa fint over entren nu :) Storre an alla andra dessutom! Rattvisa.
Vi stannar aven har bara 1 natt for att imorgon aka vidare till Taupo dar vi stannar (hall i hatten) hela 2 natter. Jag ska lyckas ta mig upp och vara redo & klar redan vid klockan 05 pa sondag for att ta mig till Tongario Crossing. Ska tydligen vara jatte fint och aven Lord of the Ring landskap! Snalla goda gud det kan vall vara uppehall da??? Ryktet gar att solen ska kika fram igen pa sondag vilket vi hoppas for da far vi till River Valley for roligheter!! wihooo!

Vill ni hora en rolig sak?? Jag la in varat palagg i kylen igar och imorse sa fanns det inte kvar!
For jag hade lagt det i en "free food" korg! Generos jag ar va? haha
+ att mina (mammas) ralp lauren strumpor snoddes i Auckland! Jag menar, hur snal kan man vara??

Curlys Bar

ROTORUA

Bokstavligen kokade...


..och nej det ar inte regnperiod verkar bara vara varan tur! Vi har varit i NZ 1v nu och haft EN solig dag!
COOME ON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0