Hongkong

2h till London - 5h sittandes i London - 11h till hongkong - 4h sittandes har och 11h flyg vantar nu! Ful man kanner sig!! Tog 1 somntablett innan forra flyget och vet inte riktigt om det ar den som gor att allt gungar just nu eller om det bara ar resandet. Vi borjar iaf tro att denna gigantiska flygplats befinner sig pa vattnet!?
Gud vi ar redan langt hemifran och tank om 11h hahah
Men maste erkanna att jag redan saknar dig Micke.. Tanker iaf se till sa att du kommer till Thailand :D
ANYWAY planet vi akte sist var sant dar dubbelvaning flyg sjukt stort!! Och tiden gick ratt fort med filmer och sovande! Jag som som brukar ha svart for att sova, tror carro kommer sno en tablett av mig till detta flyg ;)
amen fyfan vad det gungar.. hur manga vatten maste man klunka? ..och mina fotter kommer se ut som jordklot nar vi ar framme!
Fixar kontantkort val framme i Auckland iaf !
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0