Franz Josef & Grattis till min karlek!

GRATTIS MIN FINA FINA MICKE!!!!!

Nu ar det stressigt! Maste hinna med sa mycket som mojligt den lilla timmen man betalat for!! Och datorerna ar aldrig de snabbaste.. Vi har hunnit med lite sen sist da vi var i wellington!? Vi har varit 1 natt i kaiteriteri, 1 natt i westport och nu ar vi har i superfina Franz Josef! Stralande sol och jag kommer vara sa rod imorgon!! Imorgon ska vi ut pa hiking! Franz Josef Glacier 8h....
Slanger upp lite bilder bara... Sa far ni tolka det sjalv haha! Oh vad jag saknade min pojke nar jag pratade med honom tidigare idag <33



Inte varje ar man firar julafton med en 8h glacier vandring hoho tomteluvan pa saklart


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo fina ! Du passar i din röda luva.Vad många fina saker ni gör ! Jätte avundsjuk,ni hörde inte av jordbävningen,skönt. Hoppas Ni får en julafton lite annorlunda som ni aldrig kommer att glömma. Ha det bra, och en riktigt GOD JUL ! kramar pappa

2011-12-23 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0