vill bada i pengar

Hatar att behöva säga såhär men jag har alldeles för mycket kläder/skor. Ingenting får plats längre & när jag kollar igenom garderoben så är det fööör mycket som har hängt där inne så länge så jag inte ens visste att jag hade det. Ska försöka rensa allt jag inte använt på 1 år, hur "fint" jag än tycker att det är så lovar jag att det kommer hänga där inne 1 år till osv..

Det som står på införskaffa mig listan nu är:
-Bruna Acne Pistols
-Svarta Converse
-En sjukt snygg höst/vinter skinnjacka jag sett!
-Gå och fixa barret!
Synd bara att lönen som kommer nu inte kommer va så mycket att hurra för pga semestern! Gäller även nästa löning... + olyckan med hunden som också gör att det ser för tomt ut på kontot.. sög

Ledig idag, hunnit kolla igenom ytterligare 3 avsnitt OTH, gå ut med hundarna utan att bli överfallen & börjat rensa alla mina saker vilket jag ska fortsätta med NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0