TUR I OTUREN

Såhär ser det alltså ut efter 3:e attacken av samma jvla hundjvl... Tycker ju nästan synd om den andra hunden, fan ägaren som ska se ut som Iza gör nu MINST! Det blev iaf inte allt för sent igår kväll innan läkaren ringde och vi fick hämta hem min älskling. Usch så trött & groggy hon var.. Hon ville verkligen bara hem! Väl hemma somnade hon på direkten! Nu gäller det bara att se till henne 24/7 så hon inte kliar bort "slangen" (som är där för att blodet samt vätskan ska ha någonstans att ta vägen) & stygnen hon har på halsen.. Tur i oturen sa veterinären att hon inte blev biten i halspulsådern.. då hade hon inte varit här nu! Skulle börjat 9 imorse igentligen men fixat till mig så jag börjar runt 11 istället så hinner jag hämta hennes medicin på apoteket och åka och fixa ett sele till henne så hon kan gå ut och gå utan att ha ett koppel som sitter och trycker rätt på såret på henne. Min älskling <3 Bästa Ullis är snart här för att hjälpa mig att se efter båda mina bebisar medan jag jobbar! Fan vilken tur att vi har dig!
.
du kommer väldigt snart ångra att du inte började använda koppel efter 1:a samt 2:a gången det hände..
<3 Går inte att förklara hur otäckt det är när ens hundar blir attackerade.. Tror aldrig jag mått så dåligt.
Jag som funderat på hundförare inser nu att det inte skulle gå, då man skulle offra sitt eget liv istället för hundens..

Kommentarer
Postat av: Mams

Min fina lilla hund!! Du har varit duktig att ta hand om allt Linn. Jag ar sa stolt over dig!!

2011-08-13 @ 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0