save me

Jag är alltid stressad, är aldrig nöjd med vad jag gjort, har aldrig tagit i ordentligt, har alltid något att göra/fixa,  ligger alltid efter osv.. jag orkar inte. Jag sover inte när jag sover, jag är alltid vaken, alltid i högvarv, tänker alltid på något, hur kan man inte tänka? Jag blir tokig! Tänker mer för jag är tokig & tänker ännu mer för att jag tänker! Tempot kan aldrig bli för högt, jag följer tempot, följer det tills jag får panik. Måste hinna allt! Det är inte ont om tid det är jag som måste skynda mig. Varför får jag panik? Ännu mer panik för att jag får panik, måste skärpa mig, aaandas. Så, måste skynda mig nu, gräver in mig tills jag är klar. Fast det finns inget som heter klar, det finns alltid nya saker, bara att fortsätta. Jag o-r-k-a-r inte. Jag saknar & jag längtar. Måste stanna allt, kan livet stanna för en sekund, helt stilla, kan allting bara vara helt stilla förutom jag, då kanske jag skulle känna mig lugn. Skulle vara med i tiden & inte hamna efter. FRYS.  Jag ligger efter.

Kommentarer
Postat av: syster

kan du ringa mig eller...

2011-08-23 @ 21:48:59
Postat av: Anonym

När jag läser detta tror jag det skulle va bra för dig att köra röjsåg 2 dagar hos mig.Då skulle lugnet infinna dig hos dig. Sen plockar vi lingon med bärplockarna. Du skulle må bra av det min lilla stressade dotter. Kram

2011-08-23 @ 22:04:56
Postat av: Linn

Ja om du hade haft en lur

2011-08-23 @ 23:04:20
Postat av: mams

Linn!! kan du ga och kopa en bok och bara lagga dig i soffan med dogsarna och lasa. Du behover det....<3

Love you!!!!!

2011-08-24 @ 17:25:37
Postat av: Eileen

WOORD! Känns typ som du läst mina tankar linn och skrivit ner dom

2011-08-25 @ 08:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0