pancaake

Jag gör pannkakor! I MÄNGDER!
Blev så sugen idag på jobbet så pannkakor blir det! Om jag & pojken får i oss alla återstår att se. Blir myskväll ikväll :) ska njuta till 100! Gick rätt segt idag på jobbet men slutat har man ändå & hemma är man så bara att jobba pååå.
.
Igår efter jobbet mötte jag upp bästaste Stjärt & begav oss in till stan för att vara med & fira Frasse! Om jag inte skulle varit på jobbet idag kl 09 så hade jag lätt stannat längre än vad det det blev! Fick ju till och med skjuss hem så vad gör man inte.. Trevligt var det iaf!
.
BTW så drog min syrra & gänget till Turkiet idag, 2 veckor.. Avis.. jag? NEEEEEJ
Men faktiskt så tycker jag att det ska bli mysigt med höst/vinter. Ska passa på att njuta av det man får ha-ha...
.
älskar bilden på bror, jag & mami

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina ni är !

2011-08-27 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0