kom till mig, du gjordes för min skull

Jag har hittat min vinnare inför hösten/vinter 2011. Jag är kär,kär och ännu mera kär. Kom till mig nu! Jag längtar tills löven ligger på marken & tills jackan släpps i butik! Kommer bo i den bokstavligen. GE MIG!
börjar nästan gråta för jag vill ha den så mycket
Annars då, det är så fruktansvärt skönt att vara ledig! Lite bättre väder än regn,regn,regn hade ju inte suttit fel men skitsamma! Ska möta upp fin-ullis i Vällingby om ungefär 1h. Sen ikväll ska jag på middag hos Sofiiiii som flyttat till en lägenhet i Blackeberg nu, wwiihoo! Ska bli mys :) Får stänga in hundarna i var sitt rum ett tag.. Borde inte vara några problem.. BTW tog bort en fet fästing på Iza imorse som jag tappade i badrummet & inte hittade! Hur äckligt är inte det?????????

Kommentarer
Postat av: mams

Snygg!! Kop en storre storlek sa jag kan lana :)

2011-08-20 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0