kan inte sluta svära åt dig

Jag har legat i soffan med mina hundar typ sen jag kom hem från jobbet! Lämnade dom hos storebror innan jobbet och hämtade dom efter + alla säsonger av One tree hill som han fixat till min dator under tiden! ÄÄÄLSKAR den serien! Helt sjukt!
Man kan väll inte kalla det att Iza börjar repa sig eftersom att det bara gått några dagar.. Det är istället nu som man måste ha extra mycket koll på henne då hon börjar irritera sig på såret & gärna kliar med bakbenen..  Kan fortfarande inte ha henne i koppel för att såret är i vägen och jag kan inte sluta vara "rädd" varje gång jag går ut med dom.. Kollar efter den svarta hunden extra noga, känner bara hur den kommer springandes hela tiden..
Imorgon bitti får jag inte glömma att ringa västerorts djursjukhus för att se om de har tid för oss på tisdag för att eventuellt ta bort "dräneringen" (slangen).. Kan tänka mig att hon tycker den är jobbig att ha där.. Sen efter ytterligare några dagar så ska stygnen tas bort också.. Det sitter stygn lite här & där på henne efter tänderna... usch


Imorgon är det MÅNDAG & för mig innebär det starten på ett sundare liv ;) finally! Känner mig riktigt motiverad! Får väll även gratta Ullis & gänget till nya tillskottet i familjen ;) Alice! haha så söt! Vi kommer snart och gullar med henne!!
Nu är klockan 22.17 & efter den här helgen med både jobb & olyckan så är jag och hundarna jävligt sugna på sängen! Tar väll med mig datorn och kör 1 el 2 avsnitt till :)
ps. pappa kan du komma hem så du kan hjälpa mig med dörrknackningen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0