free day

okej för det första, vad har hänt med bloggen? alla de där "snabb" ikonerna har försvunnit så om jag tex ska ladda upp bilder måste jag ladda upp en bild för sig först och sen kopiera den osv osv... strul MEN ledig idag! Typ första gången som jag känner att man faktiskt känt att man varit ledig! Kvällen igår orkar jag inte gå in på förutom att det var jävligt obehagligt och att jag & hundarna tillslut somnade hemma hos min pojkvän! Nu ikväll kan jag nog bokstavligen inte vara så mycket tryggare? love my family (kan inte ens göra kursiv text menmenkul) Vaknade upp och tog Iza till Veterinären för att ta bort stygnen! Handlade små saker på coop & åkte åter till pojken! Sen tog jag med mig både honom & dogsen hem hit till mig, sprang ner till gymmet och tränade med stjärt! Hoppas på träningsvärk imorgon! Sen kom pappa hit som alltid hjälper en när det är som värst!<3 Tog tag i saker som är så skönt att det är gjort! Även hyrt film & kollat på "hur många lingon finns det i världen" med pojken då och nu sitter vi här! fina hundar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0