EMIL I LØNNEBERGA

Hej igen! Hær sitter vi och sjunger med till allsång på skansen haha skøna lirare med nu ju!
Johnny Logan shaajse vilken røst! Vilken man!?
Vad tycks om min Emil møssa? Haha ælskar den!! Fyndade en långklænning också! Pojken fick med sig en heel del igen då haha vart fan har han fått pengar ifrån liksom?
Aja hær kommer mer bilder, PAPPA du får VRIDA på huvudet helt enkelt! Hær i Norge får man tydligen inte vænda på bilderna... Hur skønt ær det inte med semester? Ta førsta cidern innan lunch och bara må sådær jævla bra! Sen nær jag blundar och tænker framåt så kan jag inte annat æn att må ÆNNU BÆTTRE!

5 dagar kvar! Imorrn drar vi ner till hytta, åka båt, bada och sola! LOVE U SEMESTER!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo Gumman ! Ni verkar ha jätte trevligt,kul.Har vridit på huvudet och tycker du är jättelik Emil. Patrik tycker också det. Förresten drog Patrik upp en gädda ikväll. Nu kollar vi tv innan bingen. Kramar pappa o Patrik

2011-08-02 @ 22:10:40
Postat av: åsagåsa

tycker du e mer lik Ida! Jag e hemma Iggy kämpar på fbollskollot-bästisen pallade inte så nu e Iggy själv..De andra drar till Åland..På söndag åker vi t Nåttarö. Undrar vem som blev mest rädd Patrik eller gäddan..Puss på er!

2011-08-02 @ 23:49:20
Postat av: Mams

Hej snuffan!! Fin mysse... Vi är i Grebbestad nu. Solat hel dagen, bruna som attan. Dogsarna har varit med på krogen 2 dagar i rad, dom är duktiga. Imorgon blir det Strömstad. Saknar dig... som attan. Pussar i massor

2011-08-03 @ 00:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0