Tiden gar for snabbt!

Det kanns verkligen som att vi kom tillbaka fran Beijing igar och som att vi kom hit till Kina for max 2 dagar sedan... Vad hander med tiden! Vi har varit pa stan och shoppat det sista(nastan). Ska hoppa in i duschen nu och satta pa mig mys klader sen formodligen traffa ullis for en sista traff pa starbucken innan hemfard sent ikvall.
Planet ska lyfta 0235 och vi landar runt halv 10 i Moskva dar vi ska vanta pa att flyga hem till Svedala i hela 9h haha! Den ar skon =)
Jag langtar tills jag far mysa med min prins lejonman <3 Men att man snart varit ledig fran jobb i 2 veckor kanns det INTE som......


 

Igarkvall innan vi gick pa Kinesisk med de vi bor hos =) Det var riktigt mysigt med fondue och huuuuuur mycket mat som helst! Hall i hattarna nu men vi smakade faktiskt pa bade ko mage och gris hjarna!! Tro mig hjarnan sag verkligen ut som en ..hjarna! Psyket som staller till det eftersom att man vet vad man ater...... Sa inget jag njot av men kul att testa haha! Det var inte ackligt... Som sagt psyket som forstor. Men hellre hjarnan an ko magen!


Nej nu ska ja skutta in i duschen! See u in sweden,
efter nio timmar i Moskva................+ 9h till moskva + 2h fran moskva =)


Kommentarer
Postat av: Mams

Lejonmannen önskar sig ett bling bling halsband :)

2011-04-29 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0