Onsdagen

Hej alla korvar! Jag och Micke ligger faktiskt och degar har i soffan just nu. Vi vantar pa att Ullis ska hora av sig.... Igar var det fulla muggar hela dagen, startade med mys pa terassen tillsammans med grymmm sol! Ja, jag ar sjukt rod nu haha, galler ju att passa pa! Vadret ar som det vill.. Idag ar det mulet )=
Men som sagt, mys pa terassen och sa bokade vi flyg till Beijing! Fredag morgon-Sondag kvall.
Nar det var fixat sa drog vi och motte Ullis ehm nanstans haha dar vi satte oss pa starbucks innan vi begav oss till fake market och prutade och hade oss hihi. Fick med mig 2 par skor, 2 par skit snygga vaskor och ett par jeans. Micke fick ocksa ett par jeans + skor och trojor.
Vi blev riktigt trotta efter ett tag och begav oss for att fylla kropparna med energi pa ett jatte mysigt Japanskt stalle. Good Jooooob Ullis! Bra att vi har henne som visar oss allt!
Slutligen begav vi oss hem till oss for att lamna av allting och fixa oss for PARTY! Basta stallet ever! Tank om det skulel finnas sant place i stockholm.... Det var sa snyggt med takkronor i hela taket overallt o disco bollar o de va scener o gar inte att forklara.. Sjukt BRA musik och gratis dricka hela kvallen for mig, ladies night. Micke behovde bara betala 100 for att fa dricka hur mycket han ville.

Det har stallet och det vi var pa carro i New York, baaaasta ! Tankte pa dig nar laten in neeew yooork spelades <3
Nu ska vi rora vara arslen och bege oss ut trots det mulna vadret , vi ar ju fan i SHANGHAI!

Lite bilder fran igar forutom party bilderna som ullis star for! Vet inte ens om jag vill se dom haha! fast jo... Har ser ni iaf hur fint vi bor och sota Liam !


 
 



Kommentarer
Postat av: carro

Myyysigt! Och du passar verkligen jättebra i nya hårfärgen!! :D

2011-04-21 @ 15:14:05
Postat av: linn

taaaack ! fast all rod farg ar typ borta =(

imorrn flyger vi till peking en svang hihihoho.. Hoppas du jobbar pa flitigt stjart! viiissssst <3 loove u

2011-04-21 @ 16:59:59
Postat av: Mams

Åhh vad mysigt ni har.... jag blir jätteavis! Ge Ullis en jätekram <3

2011-04-21 @ 19:01:52
Postat av: Olivia

Låter som en bra dag! :)

2011-04-22 @ 00:09:01
URL: http://emblalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0