fett hår

Ge mig nästa tisdag! Då ska jag äntligen fixa till mitt hår. Ända sen sist jag var där så har jag det problemet att mitt hår blir jätte fett direkt efter att jag har duschat. Jag kan inte tvätta håret utan att det blir skit äckligt efteråt!!? Och ja, jag sköljer ordentligt! Sist jag var hos frissan så mådde mitt hår jätte bra men nu är det fan skit slitet & a det andra... FATTAR INTE.
Inget på mig som är bra fan.
.
Annars då. Det var faktiskt jätte roligt att lira tennis! Iaf för mig haha Sofi hade nog inte lika roligt då det var totalt omöjligt för mig att ens försöka svara på hennes servar som kom i 220 km/h haha. Men en privat träning var inte fel & det gick faktiskt inte såå farligt för att vara nybörjare :p Efter det åkte vi & käkade sen var jag tvugen att dra hem till hundarna! Senare idag blir det bio! Let me in i think..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0