dag 3

Asssooooo. Var på bio igår & såg "Let me in", dock när det närmar sig halvvägs ini filmen så kan jag klart konstatera att det är 99,9% samma handling som en film som heter "Låt den rätte komma in" som kom ut för c:a 2 år sedan. Filmen är ungefär 2h lång och jag kunde allt i förväg som skulle hända! Skillnaden är att det är andra skådisar annars så är det samma handling att en mobbad kille träffar en tjejkompis som visar sig vara vampyr.
Eftersom att jag annars gillar sånna här sjuka filmer så måste jag ju säga att den är bra. Men eftersom att jag hade sett precis "samma" innan så sög det! Om jag måste välja så är nog "låt den rätte komam in" snäppet vassare ;p
.
bild 1: låt den rätte komma in      bild 2: let me in
.
verkar iaf som att folk fattat att det var samma? ellllller. Fast de flesta ser nog en "skräck" senare på kvällen

Kommentarer
Postat av: carro

haha men jaa Linnsan Let me in är den amerikanska versionen av låt den rätte komma in! bra koll på dig :D

2011-04-06 @ 18:03:35
Postat av: Syster

Älskade lillasyster ibland är du så skönt blond ha ha!! Saknar dig puss

2011-04-06 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0