dag 12

Nu är det inte långt kvar  !:) Har precis varit på gymmet & ska faktiskt packa lite nu på morgonen innan jobbet ! Igentligen vill jag inte packa för mkt eftersom att jag vill köpa massa där samtidigt som jag vill vara säker på att jag har massa kläder så jag har ngt att ta på mig varje dag. Går alltid omkring med en ful jobbtröja + ett par billiga jeans hela dagarna liksom, inge kul !
Så var det sista gången jag hinner träna också innan söndag (tror jag?)... Mitt inre jag är liksom redan på semester! Ska verkligen njuta & ta hans om mig själv i 2 veckor nu ... Sen får jag träna mig i form igen när man kommer hem :p
AAAJA packa vare!
.
ps. i'm with you finus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0