BRA PAR..

Ville bara dela med mig av att vi for skojj skull stressade tidigt imorse for att komma i tid till flygplatsen.. Saken ar bara den att nar vi skulle checka in fick vi veta att det faktiskt stod den 23 april pa biljetterna, inte 22.... Sa vi tog taxi hem igen. Jatte glad var jag imorse =)...
For att ta vara pa den har dagen ocksa trots det mulna vadret sa drar jag och bejbis till zoo . HEJ PANDOR OCH GORILLOR HIHI ..fast jag tycker faktiskt synd om dom ...

IMORSE - Pavag hem igen fran flygplatsen...






Dagarna bara forsvinner har! Man hinner inte ens blinka innan det ar kvall igen... Buuuu
Nar vi kommer tillbaka fran Beijing sa har vi bara 3 hela dagar kvar + 1 halv typ... Vi maste hinna ta en drink i sky bar och besoka kapsylen\handtaget, besoka ullis skola och shoppa en massa mera! Finns en viss ralph lauren polo jag vill ha men storlekarna har ar inte att leka med.. storlek L ar fan som en XXS inte kul.... Men maste ha den!
Syster vad tror du Noa onskar sig ???? Vi trivs som fan tillsammans med LEDIGHETEN ! Njuter av varenda liten sekund. Nu ska jag banka liv i pojken igen som somnade pladask! Dags att mota dagen =)

ps. mamma du ar vall snall mot min underbara Akilles?????


Kommentarer
Postat av: Stjärt

hahaha bra koll på er! Hoppas ni sätter er på rätt flyg hem till Stockholm sen bara.. Skitsnygga brallor btw :) <3

2011-04-22 @ 09:56:28
Postat av: Mams

Va hette han sa'ru?? Coola brax :)

2011-04-22 @ 16:35:34
Postat av: Syrran

Va fiint ni bor! Bra shoppat. Mindre bra m flyget men kul!!Noa gillar småbilar och coola tröjor! Han har strl 110! Puss puss älskar att du bloggar!

2011-04-22 @ 18:11:21
Postat av: camillaaa

älskade linsey!njut av ledigheten och gör så många utflykter ni bara kan! Ta hand om er. . Jusste glöm inte boka in er nästa resa till oss i italien .check

2011-04-23 @ 12:18:21
Postat av: linn

syster> ja hoppas storlek 20 funkar!!!! va as sttor skillnad pa storleken over .... han far la klamma pa sig de han far! hahah.



camilla> fan va kul !!!!!!!!!!!!!!!! nar kan vi komma hoho

2011-04-27 @ 03:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0