fussboll

Fan vad dåligt jag mådde, allt bara hände. Visste knappt att min sista träning skulle bli den sista.. Var ju inte meningen att det skulle bli så, jag bestämde mig för att prata med er för att jag ville ha hjälp inte för att jag ville sluta, men att snacka med er var att sparka hårt på sig själv.
Jag trodde bättre om dig, du om någon borde ha stöttat mig, borde ha brytt dig.. Du om någon borde ha insett att jag inte ville sluta? Men det är klart att så som ni betedde er, orden ni sa, det är klart att jag bara ville ta mina saker och aldrig komma tillbaka.
Den var den 29 mars som jag sa det. Camilla kom förbi mig på jobbet, vi pratade, jag hade bestämt mig, orkade inte må dåligt längre. Micke skjussade mig till spångahallen på kvällen. Jag gick in i hallen iklädd i mina då nya acne chinos, satte mig ner mot elementet & hade ingen koll på hur det skulle gå till, hade knappt någon koll på vad jag höll på att göra. Det var när Malin var påväg in till planen som jag bad Camilla att samla alla..
Minns mina första ord... -o ja tycker det här är jätte jobbigt...  o ja vet inte ens om jag gör rätt...
Jag visste verkligen inte, fan fotbollen har varit mitt liv hela livet! Allt jag visste var att ni hade fått mig till att verkligen inte vilja vara kvar, vafan skulle jag vara det för? herregud om man bara att spelat in vårat "samtal" , idioter.
Jag kan ärligt talat säga att jag saknar det så jvla mycket samtidigt som jag mår så jvla bra nu.
Jag saknar hur det var, inte hur det är. Vet att om jag skulle börja igen skulle jag säkert vilja sluta efter 1v. Men tiderna som har varit oh vad jag vill ha tillbaka dom.  jag älskade fotbollen
Det har blivit värre på senaste tiden när Micke kommit igång lite efter knäskadan & skrivit på för Täby , att han har träningar vissa dagar i veckan stör mig. Det får mig att tänka tillbaka, jag vill också.
När folk frågar mig om jag saknar det så säger jag alltid nej. Orkar inte.. Orkar faktiskt knappt prata om det för det som stör mig är att jag inte fick sluta för att jag själv ville det. Jag blir stolt när jag tänker tillbaka på hur det var, allt vi vann, hur jvla BRA vi var! För det var vi...
Min största önskan är att vi alla skulle återförenas, starta ett nytt lag, alla gamla. vi skulle vara grymma.
och jag skulle ha så jvla KUL, inte bara jag, VI. Någon dag.... Hoppas jag att det blir av.
det suger att jag gjorde "fotbolls"fliken så jvla sent, skulle vilja ha alla minnen där...

Kommentarer
Postat av: joss

du vet att vi alltid kommer vilja ha tillbaka dig och att du är välkommen (iaf av oss tjejer), men jag vet hur det känns att vilja komma tillbaka men inte riktigt våga ta klivet = det suger!



men som sagt, någon gång i framtiden så kommer vi köra en BP f90-1 igen!<3

2010-09-10 @ 14:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0