F E G

Jag är bra på att peppa andra men suger på att göra något själv. På senaste tiden har det bara ploppat upp mer och mer saker som jag vill, som jag inte kan släppa, saker som dagligen tar över mina tankar. Jag håller typ på att bli tokig för snart kommer det vara så mycket så jag exploderar. Jag ser verkligen inga möjligheter allt jag ser är drömmar , så jävla långt borta. Önskar att man bara kunde få skriva ner på ett papper exakt hur man vill att livet skulle vara precis nu. Kan komma på mig själv att jag ska vara glad för hur jag har det, det är inte så att jag inte är det bara att jag har drömmar. Folk gör ju faktiskt saker och varje gång jag får höra om vad olika people gör så blir jag lika avis. Tänk om jag skulle vara så modig så man bara stängde av allt och startade allt annat? En ren jvla chansning liksom. Vad skulle kunna hända? När den dagen kommer, OM den nångång gör det så kommer jag vara så jvla lycklig. Jag är UNG är det inte nu som man ska kunna chansa? som man ska göra allt sånt som ploppar upp? Önskar att jag hade någon som bara kunde bestämma åt mig, som kunde prata för mig och se till att allt blir av. Vet inte om jag är feg eller bara för snäll? Jag vill aldrig göra någon besviken, tänker hela tiden på vad hon/han skulle säga vad de skulle tycka. Medans jag säger åt alla andra att fan skita i alla och bara tänka på sig själva! Varför kan jag inte peppa mig själv på samma sätt?


Kommentarer
Postat av: mams

Jag stöttar dig i allt!! Gör precis vad du känner för. Stockholm finns allt kvar att komma tillbaka till :) Älskar dig <3

2010-09-20 @ 23:11:25
Postat av: joss

lingling! följ det som ploppar upp bruden, du vet att jag o de andra stöttar dig också! (:



love!

2010-09-21 @ 10:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0