zzzZzzZzzZ

igår var jag på sportakademin vinter 2010, dagen tillbringades på quality hotel globen från 08-17 i mörka rum och bara lyssna lyssna o åter igen lyssna. Slutet på dagen kunde jag knappt stå upp längre, all information som skulle in i huvudet, är det meningen att jag ska kunna stå på hårt nu & kränga skidor i olika slag till folk nu? för så känns det inte :p men är väll en bit på vägen iaf ...
blev en muffins för mkt den dagen så skyndade mig hem & drog ut och sprang ! fan vad bra det gick helt sjukt :p kändes som att jag kutade hela rundan till & från riktigt härlig känsla <3
nu ska jag ta mig till jobbet ! F R E D A G . Ledig den här helgen, heeeeeeeeeeelt okej!
ps. i love you micke ds.

Kommentarer
Postat av: mams

Gulligt <3

2010-10-15 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0