why

den här helgen blev inte alls som jag hade förväntat mig, inte för att det ens går att förvänta sig det här..
men livet slutar aldrig att "överraska" & det är inte alltid positiva saker. Nu är det så att jag VET att det här kommer sluta bra. Men det skrämmer mig, det skrämmer mig så oerhört mycket, det är så orättvist, varför??? varför "igen" måste det alltid existera? och varför DU?

Nu sitter jag här iklädd i skinnjacka & päls + uggs! Jag har fått med mig pojken på att dra in till stan, söder för att bara gå omkring, sitta på ett mysigt kafé, kolla i gamla butiker och bara finnas.
Den här helgen blir till att bara finnas. Imorrn ska jag hem till min storesyster <3!! jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Tarja

<3 <3 <3

2010-10-16 @ 16:15:50
Postat av: Caroline

<3

2010-10-18 @ 02:35:00
URL: http://wangbergblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0