älskade små brorsdöttrar

Hejhopp! När jag vaknade imorse blev jag bara så iiiiih att ja va ledig, måste ta tag i dagen då fan, så åkte snabbt hem o duschade eftersom att jag fick en snabb tid hos frissan så fixade lugg (: efter det tog vi oss till Norrtälje och umgicks lite med världens sötaste brorsdöttrar & bror o vickan såklart :) sen blev det även en tripp för att se deras tomt där de håller på å byggs ! kommer bli najs när det är klart asso :)

Blev även en tripp till kista där 2 st tröjor fick hänga med hem ;) är ju tydligen så inne med metallic just nu så vad gör man inte...... hö-hö



me & bus livvan


bus livia igen med lil sis lilly

nej nu får pojken allt komma hem, sitter här o väntar..han är o köper food och sånt, förstår inte hur man får igång tv'n..........




igår blidde det vinter vit choklad & rosa rattar. kan man säga att man längtar tills på måndag? läängtar gör man ju inte precis men på ngt sätt gör man det iaf, det kommer gå bra! jag vet det! vill bara att det ska vara över men nu är det inte det så vi får kämpa tills det är det och det klarar vi galant för vi är så jvla starka tillsammans! <3


Kommentarer
Postat av: mams

<3

2010-10-31 @ 00:34:31
Postat av: Caroline

åh du e så fin i lugg :))<3

2010-10-31 @ 04:06:12
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Du är skit fin i lugg! =)

Jag har också det (;



Gott det där sååg ut då! Vitchokladen är skit god :D ♥

2010-11-07 @ 15:30:26
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0