T R Ö T T

workwork.. inte alls varit lika mkt folk den här helgen på jobbet men ändå tufft för då blir det mkt segare.. helt slut efter de här 3 dagarna skulle kunna gråta om jag bara la mig ner & lät mig :p kom precis hem från att ha chillat lite hemma hos mickes mamma. förstår inte ens att jag orkar skriva här för om jag bara lägger mig ner så kommer jag somna bums är så trött så det gör ont haha , i vanliga fall är jag ju ledig måndagar men imorrn ska jag dra hem ifrån 05:30 ! INTE OKEJ. och slutar 20........... ledig igen först på lördag får se om jag är kapabel till att hitta på ngt då el om jag kommer sova hela helgen haha :p fick iaf mitt dec schema idag o det är najs me like :) jobbar julen men vafan gör det? är ändå bara till 14..

igår kollade vi på "the social network" den var bra, man blev lite beroende.. precis som man blir av facebook haha nej sängen kallar ! apöss

lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0