stoppa tiden

önskar att jag bara kunde få stoppa tiden ett tag, fast ändå inte .. Vil ha 19 augusti så jag är påväg till stjärt i usa, vill ha midsommar (ifall jag får ledigt torsdagen), vill hoppa fallskärm för att känna kicken, vill träffa de nya småttingarna som snart kmr till familjen, vill gå & lägga mig igen och sova tills jag inte orkar mer. Vill inte känna den här ångesten längre, vill att pojkvännen bli bra i knät, Vill ha måndag & fixa håret samt naglarna, tisdag & tatuera mig. vill ha sol så jag slipper cykla i regn nu...

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-05-25 @ 14:53:34
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: stina

ska du tatuera dig vad och vart och vart?

2010-05-29 @ 16:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0