mera sommar




jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig ! osv...
men jag gör verkligen det, klarar mig knappt längre vill träffa dig, måste träffa dig!
längtar tills augusti, längtar tills jag börjar packa inför resan, längtar efter att få ta mig
till arlanda, längtar efter att få gå igenom tullen, längtar efter att bara få sitta & vänta
på att man får gå ombord på planet för att resa till dig stjärt. jag längtar så mycket .


jag är en sån där människa som hatar att inte ha något att se fram emot.
idag var jag och klippte mig, imorrn blir det till att tatuera sig, midsommar
kommer att spenderas på pojkens landställe i Norge. v27 kan det kanske
bli en liten resa utomlands och den 8 augusti ska jag hoppa fallskärm.
men bäst av allt, 19 augusti flyger jag till stjärt ♥


miss you


Kommentarer
Postat av: Caroline

<3<3

2010-06-02 @ 17:07:49
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0