vår vår vår GE MIG

gick upp och körde bodypump imorse (: behövdes, inte tränat så mkt denna vecka då jag varit sjuk(?) fast näe men hosta som vägrar att ge upp osv... men men får se hur det går att springa på planen imorrn...

nu har jag precis duschat så snart ska vi bege oss iväg & hämta bio biljetter följt av skärholmen centrum och kika lite =) Senare är det bio på heron som gäller samt käk :) Alice i underlivet*host landet hähä den verkar bra :)

det är sol ute! det är vår! trött på vinter , ställer in mig på vår idag. Blir mina nya marinblå chinos från acne, röda converse och min skinnjacka ja fick när jag fyllde år från jofama by kenza, me like! mkt fin :D


Kommentarer
Postat av: Vidarseline

Great idea make it site. Thank you.

2010-12-23 @ 11:21:23
URL: http://vidarseline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0