som att flyga på moln

goooooooodemorgon! Ny dag, nya möjligheter ! Måndag för mig idag då .. Men klagar inte (: Blir så glad när jag tänker på allt jag vill göra, dock lite mindre glad när man sen tänker på kostnaderna :p Men först och främst en tripp till stjärt i usa , ett  m å s t e. Så från och med den 25 mars är det dags att börja spara pengar! Om jag kommer till dig i augusti så har det ju gått 6 månader och efter det är det bara hälften kvar! :D Sen när du är hemma i sweden igen kan vi börja planera framtidsplaner hihihoho :)

Det jag lever på nu är hosttabletter, hostmedicin, alvedon & halstabletter men hey det kunde ju varit värre! Som jag brukar säga så räknas man inte som sjuk förrens man själv erkänner att man är det! Har lagom ont i kroppen idag efter passet igår :p Hoppas det inte kommit alltför mycket skor som ska in på lagret idag , fast joo då har man lite att göra :) anyway ska ut me vovvarna nu


längtar efter dig stjärt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0