SER INGENTING!!!

aaaaaaaaaaaaaah ser ingenting!!!!! kan få så ibland fan as jobbigt för har flimmer för ögonen och måste kisa ett jääävla långt tag! fan vilken tur ändå att ja aldrig fått så när ja kört ännu iaf.... på tal om det, det är NI som gjort mig till den "allanballan" tänk på det muppisar :) faktiskt sant ..

dagen idag gick iaf snabbt och lärde mig faktiskt en hel del :) ska ren skriva allt jag kladdade också så att det fastnar lite bättre :) jälvklart kan jag la inte preci aaaallting men det blir bättre och bättre :) Tänkte på en sak idag eller 2 saker faktiskt..

1: dom stationerna jag lyssnade extra noga på var de om fötter & sulor så mina tankar nu är om jag ska försöka läsa någon sjukgymnastkurs eller något :) intressant om idrottsskador osv liksom ;D

2: fick en fråga med mig idag, Vad är ditt hälsosamma mål 2010? Det fick mig att tänka en hel del på fotbollen, jag är  inte redo att sluta, skulle sakna de gröna planerna, att kämpa för laget osv... Sen kom jag till träningen och det är första gången på länge som jag verkligen såg det som en fritid, inte som ett måste. Utan det var skönt att vara där. Shitt asso jag vill få det här att fungera, jag är inte redo att sluta! Jobba måste jag ju och jag klagar inte på det för jag stor trivs. MEN hoppas de alltså tränarna kan tillåta att jag tränar själv de dagar jag missar eller något :/ visst blir det inte lika mycket bollträning då men iaf ... buhäää

AJA nog om det jobbigt att skriva när jag inte ser något! jävla BAJS
 


Kommentarer
Postat av: finen

haha riktig allanballan :p livsfarlig är du!! men de är så de ska vara

2010-03-11 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0