saknar dig mer än varje dag,hela tiden

efter gymmet idag har jag mest legat i soffan.. mitt i allt pep mobilen och jag fick ett sms från stjärt i USA som verkade vara på ungefär samma humör som mig? förstår inte hur du alltid lyckas pricka in de rätta tidpunkterna :) har mer eller mindre tänkt på dig hela långa dagen, att du känns så nära fast du är så långt borta.
Du är så jävla rätt, ser mig själv i dig. Det finns liksom inga gränser, du bara kör. Jag gillar hur du kan prata innan du tänkt hihi, att bara sitta med dig och snacka känns så sjukt jvla bra. Om du hade varit hemma idag är jag 100 på att det hade blivit en lång jvla promenad med snack om allt mellan himmel och jord. Jag saknar ditt leende! snart ses vi <3

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Stjääärt! Fan vad vi ska leva när jag är hemma igen!

2010-03-16 @ 13:04:11
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0