man måste våga för att lyckas


börjar 10 ist för 13 idag, men slutar fortf 20.. Efter den här dagen kommer jag vara svaret på trött . Är så sjukt mkt skor som ska få plats på lagret osv.. staplarna med kartonger får mig att känna mig som vilsen i new york.
Tänkte träna imorse men blidde ingenting av det , får bli till helgen ist (: fast jobb då med men på kvällen typ :) Längtar till på måndag! Då är jag ledig efter 8 dagars arbete, ska bli skönt! Ska på aniktsbehandling hihi =)

Funtar på att ta ett bad.. eller en långis med hundarna hmmm går nog faktiskt hellre ut :)
förresten så läste jag på stjärtis blogg att hennes pappa påmint henne om att det är fredag idag och det fick även mig att tänka på det... sjukt snabbt veckorna går när man har jobb. sköntsköntskönt snart är du hemma <3 tjiao

Kommentarer
Postat av: Caroline

yääy bara 11 månader kvar da ;D

2010-03-12 @ 21:09:15
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: LINN

jaaaa :'D eller c:a 5 tills ja får träffa dig (A)

2010-03-13 @ 08:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0