första dagen på nya livet

Det allra första jag gjorde första dagen på mitt nya liv var att gå ner och träna! Kändes förjvla skönt... sprang sprang & sprang... & mage :) Nu har man druckit kaffe och sitter och chillar, tänker... på allt. Känner för att bara skriva av mig hur jag känner för er men till vilken nytta? Älskar er mina fina bp tjejer, ni är oslgbara! helt jvla fucking amazing, de som inte fått vara med oss kan inte förstå vilket jvla gäng vi ÄR. Ingen kan splittra helt på oss, aldrig! Vi är för starka för det. Och stjärt du gör så mkt även fast du inte vet om det, när jag tänker på dig, klarar jag allt! nu ska jag kriga så att jag snart är med dig på andra sidan jordklotet, där ska vi äga du & jag =)

4 dagar kvar ju sen är jag  l e d i g  i 3 dagar !


& micke... me love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0