hello there

 
 



efter en promenad med ullis på morgonen så ville jag bara försvinna.. tränade inget efter vilket gett mig ångest nu.  jag orkade inte, hade ingen lust & har fortf ingen lust, jobb 13-20. jag vill bort känner jag, en helg på landet.... jag vill verkligen krama dig J, känner mig så dålig. Och C jag saknar dig så jävla mycket :( Tänker på tiden när vi gick i björnboda , när vi var i London och alla små utflykter vi gjorde med klassen. Tänker på hur vi höll på att helt och hållet glida ifrån varandra efter det, när vi slutade 6:an. Är så glad att det inte blev så, Tänker på trippen till mitt landställe med hundvalparna, även fast det var sån kort tid så var det så bra. Har ett ärr på höften från när vi var på vattenlandet i borlänge , varje gång jag ser det så ler jag.. Tänker på Rhodos, att jag fick uppleva första partyresan med er.


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-03 @ 08:56:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0