MED eller UTAN ?

vilka problem man kan ha.. har varit utan min tungpiercing hela dagen idag och ack så skönt det är, känns som att den har gjort sitt men har den verkligen det? haha stoppade precis in den igen så att det inte växer igen men ohh "velat" ta ut den länge nu men ändå så gör jag det inte för att jag är rädd att jag kommer ångra mig och kan inte hålla på så längre för ut ska den ändå... snarast... för biter jag sönder någon tand nu.. ja, då blir det dyrt!


 
hihi oldie . va säger ni friends har den gjort sitt eller?


Kommentarer
Postat av: finen

men guuud så jobbigt :p vette fan va jag skulle gjort men vem fan vill betala flera tusen för att laga en tand.. men läckert är de iaffe

2010-01-07 @ 19:47:48
URL: http://josefinedjerfsten.blogg.se/
Postat av: cammiii

MEEEED,din pojke måste ju älskare :)

2010-01-07 @ 19:59:24
Postat av: Caroline

ha kvaar :)

2010-01-07 @ 20:27:00
URL: http://caronica.blogg.se/
Postat av: syster

urrrk, så white trash ta bort mycket snyggare utan!!saknar dig pullan!!

2010-01-07 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0