f i n a l l y

äntligen fredag! (imorrn) och nej ja vet ja har inte jobb men ändåå den här veckan har varit så sjukt seg...
+ den här dagen bläää pluggat teo hela dagen sen kom jag försent till träningen ikväll är kom PRECIS när vi skulle starta löpningen så va bara att springa med nycklarna i handen den rundan följt av intervaller! härligt.. avslutningsvis körde vi lite fys . känns så jävla skönt efteråt nu ska jag ta en dusch inte lukta usch och sen te framför datorn =)

hoppas M kirrar datorn ikväll(?)
trött på virus, trött på hans dator, fast näe men trött på att inte kunna lägga in bilder (:


förresten så åt jag min första macka sen jag kom hem från trysil idag , fick lite små ångest men kunde inte stå emot suget ha :p
men det går bra nu hihihoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0