zombie linn här

Det snöar så mycket nu så att jag nästan önskar att jag skulle bli helt insnöad. Då skulle jag fixa te & lägga mig i soffan hela dagen. Men nu kommer det inte bli så, även fast jag bara jobbar 13-20 idag så känns det som att det kommer bli en jätte lång dag + helg..

jag älskar min brorsa, fick fleera tuggummi paket av honom som han hade fått från jobbet. Så jvla bra, har alltid ett tuggummi i munnen. Bättre att tugga på det än på tänderna eller näe jo skitsamma bra är det iaf ! Hatar att vara utan, det är typ det mest irriterande som finns..... håller ni inte med? tuggummi måste vara det bästa som någonsin skapats av sånt som är till för att äta.. för vem spottar ut tuggummit när man inte vill tugga längre?
fett B.



Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss <3

2010-12-03 @ 17:23:22
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0