sjukling

okej jag hatar att bara ligga här... idag blev min första sjukanmälan sen jag började jobba den 26 jan, skulle ju klara 1 år men men nu är jag sjuk bara att erkänna. Min hals är inte alls bra och det börjar sakta röra sig mot öronen, ajajaj. Vad kan man göra när man är sjuk? Städat lite men så fort man rör sig så kommer värme attackerna & man vill bara sätta sig ner.. Tänkte rita men så fort man tänker och fokuserar blicken så får man ont i huvudet . Äta kan man inte heller göra, fått i mig lite sallad (man kan ju inte äta vad som helst när man inte rör på sig) . Pojken köpte iof sorbet glass till min hals igår <3
Ohhh ja har igentligen inte råd att vara hemma! Behöver varenda liten peng nu till min resa ju !
-
ja & nea <3 ge mig ledig tid tillsammans med värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0