nytrimmad

Finns det något mer irriterande än när allt hänger sig & försvinner efter att man skrivit långt? Svar: ja det finns det men iaf !
Var hos frissan idag & finjusterade barret lite ! Ingen större förändring då jag faktiskt börjar gilla mitt orange/guld/blonda hår.. Tog bort lite slitna toppar och fixade utväxten ba! Kom på lite sent att det snart är nyår men snäll som Jannica är så klämde hon in mig i en liten lucka. Både hon & Josephine slingade & tog hand om mig, lyxlyx. Tror att massagen i hårbotten när de tvättar är det absolut bästa som finns! Blev även lite produkter eftersom att jag fet satsar på barret just nu då det börjar må så bra (:

Har även insett hur jag vill se ut på nyår, ska skippa den där korta svarta tajta klänningen (om jag hittar det jag söker). Just nu sitter jag hemma hos Micke medans han är borta på äventyr på jakt efter julklappar åt mig ! maha take your time älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0