MAN DOWN

Wääääj va BRA denna låt är. Helt sjukt ju.
I förr går var iaf micke hemma med lite grabbar & firade honom så jag & Sofi drog också dit efter jobbet det var mys :) Dock lite mindre skönt att behöva gå upp tidigt dagen efter ....julafton för att bege sig till jobbet! Men det gick och kl 14 stod pappa,bror & micke och väntade så drog vi till Riala hem till syrran och träffade alla. Älskar när alla vi syskon är tillsammans, kärlek. Efter att vi hade ätit massa god mat, träffat tomten öppnat massa paket & lekt med alla barnen så begav oss vi hem. Då öppnade jag,mamma,björne,micke & patrik våra julklappar och myste lite mera :) Fan vad saker man fick? Nästan så mycket så man skäms... Tack så mycket för ALLT! hihi
Vi avslutade med att dra upp till vby på midnattsgudstjänst! fick till och med med mig micke ! haha Tände massa ljus för min syster <3 Jag var så trött så jag nästan somnade, bara nästan. Direkt när vi kom hem somnade jag iaf bums!

Nu sitter jag hos micke och väntar på att han ska bli klar. De ska iväg på Eric Prydz ikväll. Jag & Sofi skulle precis köpa biljetter men slutade med att sidan stängdes ner för jag är så sjukt trött haha. Vi börjar kl 08 imorgon så jag ska bara gosa in mig i min rosa One Piece & kolla på en film. Mamma & B är inte heller hemma ikväll så jag ska mysa med mina älskade hundar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0