LET ME INTRODUCE...

...SOME OF MY GIRLS
Josefine FINEN - min typ första vän inom fotbollen(?), från 6-7 år gamla till nu, säger en del.
Förutom att vi krigat i fotbollen tillsammans så har vi gått i samma klass från 7:an-Studenten!
En av mina närmsta vänner som jag haft ett gäng knasiga dagar tillsammans med, de sista 3 åren i skolan var lätt de 3 bästa skolåren i mitt liv! Tror ingen hade så kul i gymnasiet som vi hade! Nu har vi gått ut skolan & jag har slutat med fotbollen... Jobb har tagit över men du är fortfarande samma Finen, samma vän som alltid!
Ulrika ULLIS - En av mina längsta vänner men även den vännen som jag har minst kort tillsammans med ! Min trygga bas, min trygghet. Vad skulle du till Kina att göra (förutom att erövra världen). En som du behövs här hemma, jag behöver alltid dig och nu är du liite för långt borta tycker jag. En sak som är säker är iaf att vill du ha något så tar du det. Vill du bli något så blir du det! Jag är ganska så säker på att om någon av mina vänner kommer tjäna ganska mycket pengar så är det du ! haha.. Ingenting är fan omöjligt för dig!
ELIN - Elinelinelin... Blev också vänner inom fotbollen men kanske ännu starkare under skoltiden
då även du fick tillbringa 6 skolår tillsammans med mig!! Glad för det är jag, för en tjej som du finns det inte fler av. Tror att folk som inte känner dig kan få fel bild av dig, tror att dom tror att du är kaxigare än vad du är ;) Du är en person FULL av fantasi! Att jag har fått ha dig som en nära vän är jag evigt tacksam för. Du förtjänar det bästa, jag har aldrig varit en som älskat att kramas..eller? Finns inte många kramar som betyder så mycket som dina, kärlek rakt igenom!
Caroline STJÄRT - För det första: fräsch bild va? Bilden är från USA & det var sjukt svettigt den kvällen! Samma klass från 6 års - 6:an sen skildes vi åt, hördes inte vid på ett helt år? Sen kom kontakten sakta men säkert tillbaka & tillslut blev den starkare än någonsin. Kanske så kände vi under det året att det var något som fattades? Det är till dig jag vänder mig när jag behöver prata, både roliga & mindre roliga saker. Även om jag vet att du inte kan ge mig de rätta svaren så känns det så mkt bättre att prata med dig. Jag har alltid så kul med dig. Glad att du tillslut kom iväg till USA, gjorde ngt du drömt om! Ångrar inte en sekund att jag åkte & hälsade på dig i somras, årets höjdpunkt! Livet leker när jag är med dig. Jag vill fortfarande uppleva världen med dig stjärt!
Josefin JOSSAN - Josskoss! En vän som alltid tänker på sina vänner! Även vi träffades inom fotbollen, & eftersom att du, finen & jag bodde hyffsat nära varandra så sågs vi rätt mycket utanför fotbollen också! Men då vart det såklart fotboll då med, i ert område. Vi lattjade mot killar, mot varandra mot allt! Livet stavades fotboll och kul hade vi! Tur att du finns jossan, en som faktiskt ser till att saker sker! Middagar, myskvällar osv.. En som bara ser det fina i alla, FINA GOA JOSSAN!
Helena HILLE - Även vi gick i samma klass tillsammans de 6 sista åren. Du,jag,finen & elin, vilket j ä v l a gäng! Du & jag hittade till varandra under 7-9:an dock lite fram & tillbaka men när vi väl var med varandra så var det sjukt bra :) Minns första gången jag försökte få kontakt med dig haha i 6:an :) Hur det gick till är kanske inte ngt jag skryter om här i bloggen men glad att jag töntade mig lite :) Du är världens mysigaste tjej. Man blir så glad av att se dig & vill bara springa fram och krama om dig !  Glädjespridare till 1000 är vad du är. Den killen som får dig..... ska veta vem han träffat & han ska vara evigt tacksam över att ha hittat dig! Lika tacksam som jag är !

Kommentarer
Postat av: Caroline

ååh, du e så fiiin :) <3

2010-12-27 @ 19:22:59
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0