bestämt mig

Har bestämt mig för hur 2011 kommer bli, till viss del .. Jag ska jobba jobba jobba, sen... när kylan börja komma igen runt november kanske? ska jag dra, jag ska resa & bara leva. Det är värt allt jobb.. kommer jobba mer än vanligt & nu när jag tänker efter så är det inte så dumt? det är riktigt passanda!
Nästa vinter är jag på resande fot! Tänker Australien - Nya Zeeland - Thailand (hälsa på syrran o alla)
Det känns inte så jvla långt borta... mindre än 1 år ! me  l i k e. känns bra



Kommentarer
Postat av: mams

Vill du att mamsen åker med? Vill också resa & bara leva <3

2010-12-08 @ 16:27:49
Postat av: syrran igen

Im in too!!!

2010-12-08 @ 22:44:28
Postat av: linnea

Jag hänger gärna på, haha!

2010-12-09 @ 13:56:31
URL: http://linneafkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0