SEVEN DAYS !

idag har jag tränat, lagat massssa mat så att det finns, slappat lite, skypat med stjärt om usa, varit & hämtat lite saker jag ska ta med till henne (t.ex. massa kockostoppar som jag ska hålla tassarna borta från & försöka hålla kalla tills dom landar i dina händer!) & nu är jag hemma hos pappa och tvättar! lär ta eh några timmar....

känns så sjukt att jag är hos dig om 1v ! & om 9 dagar är vi i new york! det jag faktiskt gillar är att vi inte har så mkt planerat och istället tar dagarna som dom kommer! =) Jag älskar den här känslan, jag älskar känslan om att jag snart är påväg, jag älskar känslan om att jag snart är på din hemmaplan stjärt, älskar att jag får se hur du har det & älskar att jag ska få vara där med dig i 10 dagar , att bara shoppa med dig, festa med dig & skratta med dig! Jag kommer må skit bra! för bra! kommer inte vilja åka hem igen...
Efter att jag hade varit hos dig nu & hämtat sakerna så satt jag i bilen & bara sjöngsjöngsjöng till alla låtar som kom & bara var så jvla glad! :)


så skönt ändå att jag jobbar alla dagar som är kvar förutom på måndag, då ska det packas & växla lite pengar!
SEN ÄR DET DAGS!

Kommentarer
Postat av: Caroline

YÄJJYÄJJYÄJJ! Shysst dräggbild liksom :D

2010-08-13 @ 00:09:46
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: Sexism

Very good guestbook. Interesting!

2011-01-25 @ 15:30:55
URL: http://sexism.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0