glöm igår, lev för idag

okej, igår va inte riktigt min dag alls. men idag är det nya tag!
börjar iaf komma igång med träningen nu igen ! Körde i måndags så igår kom jag knappt upp ur sängen pga träningsvärken! haha så blev vila... men kom precis upp fråm gymmet nu & det känns riktigt bra! =)
Har även lovat mig själv att stretcha ordentligt efter varje pass eftersom att jag är olagligt stel(!)

Är så jvla shoppingsugen så det inte är sant!! Har hittat så sjukt mycket saker som jag vill ha .. Vet inte hur jag ska hålla mig .. men måste fan för nu är det bara 8 dagar kvar baby! Finns så inihelvette snygga(!) gymskor på jobbet jag vill haaaaaaa... Kom i 2 färger jag vill ha BÅDA, såklart! sen massa kläder på mq jag hittat ohhh men nejnej spara skas det & shoppas i usa skas det!! =)

Nej nu måste jag fixa & trixa innan jobbet! ska bada & töja lite extra på musklerna....aj


härliga cypern -10


Kommentarer
Postat av: Wiiigert

vart jobbar du ngn stans?

2010-08-11 @ 12:07:17
Postat av: linn

intersport i barkarby

2010-08-11 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0