Beer keg stand & inget bagage!

eminem <3 derulo massa bra musik som kommit åt mitt hjärta dessa dagar


resa resa resa! leker tiden med mig??? känns som att det var 2h sedan som jag & stjärt hade våran sista frukost tillsammans samtidigt som det känns som att jag har rest i ett dygn! jag hänger inte med alls just nu så vet inte hur jag ska skriva men iaf så vår sista kväll fick jag testa på lite hur det är att leva som student i swarthmore! SJUKT mysigt ställe! förstår att dom som pluggar där trivs... blev intalad till att testa "Beer keg stand" som innebar att du tog händerna & höll dig fast i öl tunnan samtidigt som 2st höll upp dina ben i luften & en pumpade in öl i munnen! och jag kan lova att det var såååå mkt värre än att bonga, alla runt om en räknade högt och efetr 4 sek kändes det som att jag skulle dö(?) men stod ut 34! (även fast jag kanske inte fick in all den öln korrekt,utan spillde väll kanske en del) men det är nog största anledningen till att huvudet snurrade ordentligt när vi vaknade upp! min frukost bestod av vatten vatten vatten samt resande...
okej att usa är stort men måste det vara så jvla speciellt att flyga? man måste gå igenom det & det och göra si & så... OCH SJÄLVKLART! så är mitt bagage kvar i newark.... (: får det förhoppningsvis imorgon....



jag hänger inte med alls, vad är klockan igentligen? 13? 03? 22? 17? whatever.... pallade helt enkelt inte så dog precis i sängen ett tag, skulle kunna sova nu och hela dagen men micke låter mig inte, sitter här och försöker trycka i mig starkt kaffe.. klockan är snart 12!?!?! hur fan ska jag orka :p


Stjärt! tack för underbara dagar , började mig liksom känna mig hemma hos dig när det var dags att åka, vart tog tiden vägen? det bara rann iväg.. saknar dig!!!!!!!!!!!!!!! kändes så "självklart" att va där med dig..



Inte shoppat klart, Kanske tar vi oss iväg en liten tripp, kanske köper en macbook pro till mig höhö kanske får mig att vakna till lite ;)


Kommentarer
Postat av: Didrikkornelia

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-01-31 @ 11:31:14
URL: http://didrikkornelia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0