bästa

Då var man här då! sitter i carros rum och chillar ska väll slagga nu snart kl är ju faktiskt närmare 03:30 för mig & mina knappt 3h sömn natten innan var ju inte så mkt, men det har funkat! Redan hunnit shoppa ! :D känns as bra :)!

Flygresan gick bra, första resan tog "bara" 8h kändes som typ 2 gick snabbt :) Sen stolt över mig efter mellanlandningen fan :p men det gick ! Och jag är GLAD att jag är framme, jag är inte den som är flygrädd men flyget från newark till philly varade bara ungefär 40min men ändå satt jag & bad till gud att jag skulle överleva :P Planet var MINSTA EVER! 9 rader...... 2&2.. förstår ni hur litet? propellerna orkade knappt lyfta planet och det LÄT och guppade heela tiden MEN JAG ÄR HEL :)

När carro hämtade upp mig drog vi bara snabbt hem till dom och lämnade väskan så stack vi iväg! Jag var sjukt trött, sved i ögonen & dunkade i ögonlocken :p Men skit glad av att vara framme så vafan :) Första jag sa när jag kom in till dom va: jag-vill-inte-hem . Carro lever en dröm, vääärldens mysigaste hus! me like! :)

Men nu kommer jag nog iaf somna med en duns!



mördarplanet


1 dkny väska & 3 st ralph lauren tröjor (:


Kommentarer
Postat av: Mams

Köp ordentliga storlekar! så vi kan dela :). puss puss

2010-08-20 @ 17:29:06
Postat av: syrran

glöm inte köpa carmex!!! Ha det superkul,duktig du va som bytte flyg! älskar dig puss

2010-08-21 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0