ÄNTLIGEN

Dagen kunde inte ha börjat bättre (el sämre) med en frukostdejt hemma hos Ullis! Som igentligen var menat som en "avskedsdejt" det var sista gången vi sågs nu innan hon far iväg till Kina för att plugga 1år. Det blev lite tårar i slutet, i'm gonna miss you !!!!! Men som sagt nu har jag bara en anledning till att besöka det landet också :)!

Sedan bar det av till jobbet! Efter ett låångt & tufft jobbpass så börjar jag äntligen se ljuset igen... Känner mig helt överkörd :p Känner även att jag äntligen har lite koll på packningen, känns som att det är alldeles för mkt men när jag tänker efter så är det nog inte det? I värsta fall så får jag väll kasta något på hemvägen haha bort med gammalt & in med nytt!

Nu ska jag ta mig ett bad! Sedan blir det film, clash of the titans med pojken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0