va en löptur som behövdes!

Idag va nog första dagen av mina 2½(?) månader på intersport som jag inte kände mig heelt på g.. Kan bero på att jag igår kväll började känna av irritation i halsen som även satt i under natten.
När jag kom hem nu efter jobbdagen så drog jag bara på mig joggingskorna & drog ut och sprang! Mycket uppskattat! Känner mig absolult på g nu hihi inte en stund försent! =)
(kan dock ha att göra med att mamma & jag fick hem varsin jacka också hihi)




ska nog ta och lyssna på denna varje morgon ;p eller som mamma sa, ha den som alarmsignal ;)


vafan det är ju så underbart väder ute så man vill ju bara dra på sig skorna & dra ut igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0