precis vad ja behövde

roligaste kvällen på länge, helt klart! Börjades då hos mig sen blev det Nype tills lokalen började tappa folket, endast kontanter i baren (kanske bra) & tills fötterna var helt döda . Tack & lov hade jag ett par converse i väskan men ändååå har så sjukt ont idag. smällar man får ta helt enkelt! Träffade på en massa folk där som man inte hade sett på väldigt länge så kul kul =)





bp brudarna är inte bara bäst på planen ;p när vi vill ha något, så tar vi det!


nu ska jag gå en snabbis med hundarna sen se om jag kan få liv på pojken som också var ute och härjade igår <3

Kommentarer
Postat av: linki

klockers när vi tog över stången HAHA :D

2010-04-03 @ 16:56:07
URL: http://sandral.blogg.se/
Postat av: linn

hihi jaaaa :D

2010-04-03 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0