på andra sidan jordklotet

Godemorgon! Sitter här och lyssnar på pojkens ipod samtidigt som jag tänker på carrooouw , hähä bara massa nostalgi låtar ;D

2
månader har gått av 12 ! 10 kvar då..  alltså 2 månader!? dom har väll ändå gått hyffsat snabbt ändå men satan vad saknad du är! Så fort man har fritid tänker man på att man vill ringa dig & hitta på något.. Förhoppnibgsvis om c:a 4½ månad så ses vi! Om det blir som vi vill iaf hihihoho hoppppppppas! Efter den träffen återstår det bara 6 månader så sista halvåret tror jag kommer gå snabbt =) hoppas kan man ju göra iaf ! 

 
                                 stjärt jag längtar tills jag befinner mig hos dig! jag längtar tills du kommer hem!   

                              
                              
                              

"fredag" idag då, jobb hela helgen för min del! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

du är bara bäst! <3

2010-04-10 @ 14:50:02
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0