INTE okej

spontant var det här! Jag & micke drog iväg en sväng till täby centrum för att kika lite men blev inte så mkt innan vi stötte på brorsan, vickan och lilla livvan! :) blev en fika sen efter lite snack så drog vi bara hem snabbt för att ta ut dogsen en sväng innan vi drog tbx vidare hem till bror för käk! Inte varje dag man träffar ena brorsan ena dagen sen bror 2 nästa dag :) mysigt mysigt =) Imorgon får de reda på vad nästa lilla busfrö blir för kön!! Jag tippar på en liten grabb! men vi får väll se om det blir en lilly eller ej hihih :)

Stolen jag sitter på just nu håller typ på att GÅ SÖNDER efter all mat & snacks de senaste dagarna! Skönt nog så blir det jobb nu imorrn .. Men innan det ska jag TRÄNA !!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

vaa ska dom också ha en bebi? eller har du sagt de?:P

2010-04-06 @ 03:00:11
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: linn

haha hm har ja nog nämnt :) dom i sept o åsa i juni :D

2010-04-06 @ 08:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0