David Guetta feat. Akon - Sexy Chick



söta lilla fina gina modellen pernille...


....var tvungen, mitt humör är inte på topp och som mamma sa så kan det vara för att jag påbörjade mitt nyttiga liv idag höhö memen det blir bra bara man kommer in i det! Övrigt då så är jag så sjuuukt shopping sugen! mor kmr in och jag sitter gråtandes framför datorn , ångest över att jag kmr behöva lägga min kommande lön på julklappar (?) haha men det skulle vi lösa så hoppas de me! jag och stjärt är så jvla övertaggade på London så det inte är sant, komma bort lite liksom, shoppa lite och åka london eye som carro drömt om sedan barnsben? haha! :D



förresten.. brorsan ringde och berättade om att han och thess hade köpt pizza, och därifrån så åker en bil bakom dom och tutar och självklart?! så hade dom lagt pizzorna på taget och lyckats glömma dom där? HAHA hur kan BÅDA glömma att dom ställt pizzorna på taket??? så jvla roligt höhö så dom låg en bit bort dårå, grattis igen brorsan haha :))!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0